Podsumowanie tygodnia II, sezon 2016/17 (31.10-6.11.2016)

Już dawno obiecałem sobie, że będę rozliczał się z minionego tygodnia pod względem treningów biegowych i ćwiczeń uzupełniających. Czas najwyższy z tej obietnicy się wywiązać a wystawienie takiego zestawienia do publicznego wglądu, zadziała z całą pewnością mobilizująco do dalszych działań. Moim celem jest przygotowanie się do wiosennego maratonu na czas około 3:45 choć i nieco słabszy wynik będzie dla mnie zadowalający. Mój drugi tydzień przygotowań, będący nadal wprowadzeniem wyglądał następująco.

PONIEDZIAŁEK 31.10.2016

31-10-2016

 

Lekkie 14 kilometrowe rozbieganie w pierwszym zakresie zakończone 5 podbiegami po 200 metrów. Przerwę stanowił trucht w dół. Niedawna infekcja zatok dawała się jeszcze we znaki, a puls notorycznie wykraczał mi poza zaplanowaną pierwszą strefę. Radość z treningu uratowały jednak podbiegi, które świetnie przetarły schorowane płuca 🙂 Wydusiłem z siebie puls 187 w ostatnim podejściu gdzie 192 to dla mnie HR max. Ćwiczenia uzupełniające :

– rolowanie całych nóg,
– rozciąganie statyczne 21 min,
– siłownia, wolne ciężary 20 min,
– gimnastyka siłowa i stabilizacyjne 40 min.

Exif_JPEG_420

ŚRODA 2.11.2016

2-11-2016
Dzień zacząłem od blisko 16 kilometrowego rozbiegania w pierwszym zakresie. Nogi niestety nie zdążyły się w pełni zregenerować po poniedziałkowych przysiadach ze sztangą więc poprzestałem tylko na OWB1. Ćwiczenia uzupełniające:
– rolowanie całych nóg,
– rozciąganie statyczne 20 min,
– siłownia, wolne ciężary 23 min,
– gimnastyka siłowa i stabilizacyjne 40 min.

 

Exif_JPEG_420

I jeszcze wieczorne 6 km z kolegą, który dopiero zaczyna biegać. Dla niego była to nowa życiówka co do dystansu a dla mnie świetny masaż dla nóg 🙂

2-11-2016-cybuch

PIĄTEK 4.11.2016

4-11-2016
Na ostatni dzień treningowy w tym tygodniu zaplanowałem wycieczkę biegową o długości 23 kilometrów. Przeziębione na powrót zatoki, nie rokowały najlepiej ale udało się zrealizować cały dystans w pierwszej strefie 🙂 I znowu powód do zadowolenia z dobrze zrealizowanego treningu. Jedynie utaplane w błocie nowiutkie biało-niebieskie Pegasusy 33 straciły na uroku, ale przeszły wreszcie swój chrzest. Ćwiczenia uzupełniające:
– rolowanie nóg,
– rozciąganie statyczne 25 min,
– gimnastyka siłowa i stabilizacyjna 41 min.

 

PODSUMOWANIE
1) Dystans – 61,85 km
2) Gimnastyka siłowa – 120 min
3) Trening siłowy – 43 min
4) Gimnastyka rozciągająca 66 min
5) 3 dni treningowe
6) 4 treningi

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s